ClearVox Nexxt VoIP software – All-in-one VoIP-oplossing

Met het één-nummerconcept van ClearVox Nexxt bent u altijd op hetzelfde (landelijk) nummer bereikbaar. Of u nu gebruik maakt van een bureautoestel, draadloze handset of smartphone. Alle apparaten die geregistreerd zijn bij de ClearVox Nexxt communicatie server kunnen gebruik maken van één en hetzelfde oproepnummer. Zo hoeft u slechts één vast telefoonnummer te delen met zakenpartners of klanten.

Wij leveren Clearvox al vanaf € 19,95
Setup kosten al vanaf € 60,00

Voice over IP, ook voor de kleine ondernemer!

  

Clearvox levert een eenvoudig maar zeer uitgebreid systeem, voor een voordelige prijs is het All-In-One pakket volledig programmeerbaar en speciaal voor het MKB en ZZP'ers

Met Clearvox kunt u overal telefonisch bereikbaar zijn onder 1 centraal nummer, in een eigen telefooncentrale in de Cloud. U heeft dus zelf geen investering en onderhoud.

 clearvox logo

ClearVox Nexxt all-in-one VoIP-oplossing bevat:

  • Één telefoonnummer, voor onbeperkt bellen in Nederland (naar vast en mobiel)
  • Onbeperkt aantal uitgaande nummers
  • Webapplicatie inclusief receptiefunctie (o.a. status werknemers inzien, doorverbinden, voicemail beheer, etc.)
  • Mobiele applicatie (voor iOS en Android): een app die niet continu op de achtergrond draait, maar pas wordt geactiveerd wanneer er een telefoongesprek binnenkomt. Zo verbruikt de app veel minder batterij dan vergelijkbare apps. O ja, u kunt met deze app ook uw tablet (met internetverbinding) gewoon als telefoon gebruiken!
  • Office 365 integratie: Contacten in Office 365 worden automatisch gesynchroniseerd naar ClearVox Nexxt.
  ClearVox mobiele applicatie
     

ClearVox beheerconsole

   Add-ons:
  • Mogelijkheid om bestaande nummers te porteren naar ClearVox Nexxt.
  • Bellen in Europa: standaard gefactureerd per gesprek, maar kan naar wens worden afgekocht (op aanvraag).
    (Klik HIER voor alle internationale beltarieven)
  • Pre-install ClearVox Nexxt telefoons: ClearVox heeft een aantal telefoontoestellen geselecteerde die bij aansluiten direct gekoppeld worden aan de users. De selectie toestellen van Mitel en Yealink kunnen via CSA-ICT worden besteld.
  • Beheer en support CLOUD centrale: CSA-ICT is beheerder uw telefooncentrale in de CLOUD en stelt deze op verzoek en volgens afspraak geheel voor u in.
 

Functionaliteiten:

 

Algemeen:

  • Meerdere telefoons/nummers per gebruiker
  • Oproepenlijst voor gebruikers
  • Notities bij ieder telefoongesprek (annoteren)
  • Gedetailleerd gespreksverloop (call flow)
  • Unieke routeringen voor afhandeling van inkomende en uitgaande oproepen
  • Geavanceerde keuzemenu’s
  • Wachtmuziek MP3/internet radio
  • Geluidsfragmenten uploaden
  • Tekst naar spraak (meertalig)
  • Afspeellijsten voor wachtrijen samenstellen
  • Centraal/persoonlijk adresboek
  • Label voor contactpersonen
  • Voicemail boxen voor persoonlijk en algemeen gebruik
  • Omroep toestel of groepsniveau
  • Gespreksovername (Call Pick-up)
  • Videobellen
  • Gespreksopnames automatisch of handmatig starten of stoppen
  • Gespreksopnames beheren
  • Conferentie/conferentie ruimtes
  • Intercom
  • Onderscheid tussen interne en externe beltoon
  • Gesprekken meeluisteren
  • Handmatige gesprek schakelingen (dag/nacht stand)

Unified Communications:

  • Chatfunctie
  • Softphone (desktop app/pc telefoon)
  • Voicemail via email ontvangen
  • De bereikbaarheid van collega’s inzien
  • Statustekst gekoppeld aan bereikbaarheid
  • Vast mobiel integratie middels ClearVox Nexxt App
  • CTI (Computer Telefoon Integratie)
  • Bellen vanaf websites met Chrome-extenties

Wachtrijen:

  • Geavanceerde wachtrij strategieën
  • Aanpasbaar wallboard
  • Live rapportage bereikbaarheid
  • Dynamische medewerkers in wachtrij (inloggen/uitloggen)
  • Interne en externe nummers in wachtrij
  • Positie melding en gemiddelde wachttijd
  • Wachttijd aan medewerker/agent melden
  • Wachtrij escape-mogelijkheid
 
 

Onze support opties:

VOIP Support manged Voice 3 basis

Naast onze scherpe abonnementen leveren we uiteraard ook support op uw dienst.

  • Remote support (8:00-18:00)
  • Onbeperkt
  • incl. belplan
  • Excl. support toestellen


19,00per mnd/klantLees meer...

VOIP Support Manged Voice 3 24/7

Naast onze scherpe abonnementen leveren we uiteraard ook support op uw dienst.

  • Remote support (24/7)
  • Onbeperkt
  • Incl. belplan
  • Excl. support toestellen



49,00per mnd/klantLees meer...

VOIP support toestel basis

Naast onze scherpe abonnementen leveren we uiteraard ook support op uw dienst.

  • Alle support op uw voip Toestel
  • € 1,50 korting bij voip support Managed Voice




4,00  per mnd/toestelLees meer...

VOIP support toestel 24/7

Naast onze scherpe abonnementen leveren we uiteraard ook support op uw dienst.

  • Alle support op uw voip toestel (24/7)
  • € 1,50 korting bij voip support Managed Voice



7,50per mnd/toestLees meer...