ClearVox Nexxt VoIP software – All-in-one VoIP-oplossing

Met het één-nummerconcept van ClearVox Nexxt bent u altijd op hetzelfde (landelijk) nummer bereikbaar. Of u nu gebruik maakt van een bureautoestel, draadloze handset of smartphone. Alle apparaten die geregistreerd zijn bij de ClearVox Nexxt communicatie server kunnen gebruik maken van één en hetzelfde oproepnummer. Zo hoeft u slechts één vast telefoonnummer te delen met zakenpartners of klanten.

Wij leveren Clearvox al vanaf € 19,95
Setup kosten al vanaf € 60,00

Voice over IP, ook voor de kleine ondernemer!

  

Clearvox levert een eenvoudig maar zeer uitgebreid systeem, voor een voordelige prijs is het All-In-One pakket volledig programmeerbaar en speciaal voor het MKB en ZZP'ers

Met Clearvox kunt u overal telefonisch bereikbaar zijn onder 1 centraal nummer, in een eigen telefooncentrale in de Cloud. U heeft dus zelf geen investering en onderhoud.

 clearvox logo

ClearVox Nexxt all-in-one VoIP-oplossing bevat:

  • Één telefoonnummer, voor onbeperkt bellen in Nederland (naar vast en mobiel)
  • Onbeperkt aantal uitgaande nummers
  • Webapplicatie inclusief receptiefunctie (o.a. status werknemers inzien, doorverbinden, voicemail beheer, etc.)
  • Mobiele applicatie (voor iOS en Android): een app die niet continu op de achtergrond draait, maar pas wordt geactiveerd wanneer er een telefoongesprek binnenkomt. Zo verbruikt de app veel minder batterij dan vergelijkbare apps. O ja, u kunt met deze app ook uw tablet (met internetverbinding) gewoon als telefoon gebruiken!
  • Office 365 integratie: Contacten in Office 365 worden automatisch gesynchroniseerd naar ClearVox Nexxt.
  ClearVox mobiele applicatie
     

ClearVox beheerconsole

   Add-ons:
  • Mogelijkheid om bestaande nummers te porteren naar ClearVox Nexxt.
  • Bellen in Europa: standaard gefactureerd per gesprek, maar kan naar wens worden afgekocht (op aanvraag).
    (Klik HIER voor alle internationale beltarieven)
  • Pre-install ClearVox Nexxt telefoons: ClearVox heeft een aantal telefoontoestellen geselecteerde die bij aansluiten direct gekoppeld worden aan de users. De selectie toestellen van Mitel en Yealink kunnen via CSA-ICT worden besteld.
  • Beheer en support CLOUD centrale: CSA-ICT is beheerder uw telefooncentrale in de CLOUD en stelt deze op verzoek en volgens afspraak geheel voor u in.
 

Functionaliteiten:

 

Algemeen:

  • Meerdere telefoons/nummers per gebruiker
  • Oproepenlijst voor gebruikers
  • Notities bij ieder telefoongesprek (annoteren)
  • Gedetailleerd gespreksverloop (call flow)
  • Unieke routeringen voor afhandeling van inkomende en uitgaande oproepen
  • Geavanceerde keuzemenu’s
  • Wachtmuziek MP3/internet radio
  • Geluidsfragmenten uploaden
  • Tekst naar spraak (meertalig)
  • Afspeellijsten voor wachtrijen samenstellen
  • Centraal/persoonlijk adresboek
  • Label voor contactpersonen
  • Voicemail boxen voor persoonlijk en algemeen gebruik
  • Omroep toestel of groepsniveau
  • Gespreksovername (Call Pick-up)
  • Videobellen
  • Gespreksopnames automatisch of handmatig starten of stoppen
  • Gespreksopnames beheren
  • Conferentie/conferentie ruimtes
  • Intercom
  • Onderscheid tussen interne en externe beltoon
  • Gesprekken meeluisteren
  • Handmatige gesprek schakelingen (dag/nacht stand)

Unified Communications:

  • Chatfunctie
  • Softphone (desktop app/pc telefoon)
  • Voicemail via email ontvangen
  • De bereikbaarheid van collega’s inzien
  • Statustekst gekoppeld aan bereikbaarheid
  • Vast mobiel integratie middels ClearVox Nexxt App
  • CTI (Computer Telefoon Integratie)
  • Bellen vanaf websites met Chrome-extenties

Wachtrijen:

  • Geavanceerde wachtrij strategieën
  • Aanpasbaar wallboard
  • Live rapportage bereikbaarheid
  • Dynamische medewerkers in wachtrij (inloggen/uitloggen)
  • Interne en externe nummers in wachtrij
  • Positie melding en gemiddelde wachttijd
  • Wachttijd aan medewerker/agent melden
  • Wachtrij escape-mogelijkheid
 
 

Onze support opties:

 
Vanaf december 2018 is ComputerService Assen 24/7 telefonisch bereikbaar.
 
Op bepaalde tijden en dagen kan het zijn dat u een telefonist(e) te spreken krijgt, deze heeft geen technische kennis en noteert enkel uw gegevens. Vervolgens wordt uw melding direct doorgestuurd naar een monteur van ComputerService Assen. Deze zal normaal gesproken zo spoedig mogelijk reageren.
 
Particulieren
 
Particulieren zonder servicecontract en/of zonder 24/7 optie:
Indien u buiten de openingstijden van ComputerService Assen belt, wordt er een melding gemaakt en wordt u z.s.m. teruggebeld. Dit zal doorgaans tijdens de normale openingstijden zijn.
 
Particulieren met servicecontract met 24/7 optie:
Indien u een dringend probleem heeft kan de telefonist(e) een monteur aansturen. De telefoniste heeft een overzicht van klanten die gebruik mogen maken voor deze service.
Voor minder dringende problemen zal er een melding gemaakt worden en wordt u doorgaans tijdens de normale openingstijden terug gebeld.
 
Bedrijven
 
Bedrijven die al klant zijn en een 24/7 abonnement hebben afgesloten:
Indien u een dringend probleem heeft kan de telefonist(e) een monteur aansturen. De telefoniste heeft een overzicht van klanten die gebruik mogen maken voor deze service.
Voor minder dringende problemen zal er een melding gemaakt worden en wordt u doorgaans tijdens de normale openingstijden terug gebeld.
 
Bedrijven die nog geen klant zijn, of bedrijven die geen 24/7 abboment hebben:
Heeft u een ernstig probleem, en u bent geen klant bij ons, of u heeft geen servicecontract met 24/7, dan kan er alnsog z.s.m. een monteur langskomen, echter rekenen we dan per melding een bedrag van € 75,00 ex. BTW. Op feestdagen wordt per melding een bedrag van € 125,00 berekend.
 
Daarnaast kan tijdens bepaalde tijden een toeslag gelden op het uurtarief. Deze tarieven vindt u op onze tarievenpagina.
 
 
Deze pagina is gereserveerd voor een klant van Computerservice Assen

ComputerService Assen is verkoper van de diensten van alle leveranciers die hun diensten leveren voor de aan te leggen glasvezel in Noordoost-Drenthe.

Gratis aanmelden tot 1 januari 2019

Op 17 december is bekend gemaakt dat 46,6% van de bewoners zich aangemeld hebben voor een glasvezel verbinding, In 2019 zal dus begonnen worden met de aanleg van het glasvezelnetwerk.

U kunt zich via Computerservice Assen, nog tot 1 januari 2019, zonder extra kosten aanmelden voor een glasvezelverbinding. U betaald na oplevering alleen het abonnementsgeld en het vastrecht van € 7,50.
Na 1 januari 2019 zullen aanvragen beoordeeld worden door Glasvezel Buitenaf. Mogelijk gaat u dan minimaal € 995,00 extra betalen voor een aansluiting.

Gratis advies

Wilt u weten of glasvezel voor u interessant is? U kunt voor een gratis advies langs komen op onze locatie in Assen (Wiltonstraat 10). Ook kan een adviseur van ComputerService Assen bij u langs komen om samen met u te onderzoeken wat voor u de mogelijkheden en de mogelijke voordelen zijn. Dit tot 25 km. van Assen.

Neemt u achteraf een dienst af via Computerservice Assen bij een van de dienstverleners, dan krijgt u van ons een kortingsbon van € 35,00, die u bij ons kunt gebruiken voor bijvoorbeeld een reparatie aan uw computer/laptop/smartphone of voor het aanleggen van eventuele nieuwe bekabeling bij u in huis of op kantoor, nadat uw glasvezelverbinding is opgeleverd.

Postcode check

Woont u het genoemde gebied? Doe dan eerst de postcodecheck op de website van Glasvezel Buitenaf of bel ons op 0592-710463.

aanbieders