Het is weer zover: de verkiezing van het beste computerbedrijf van Drenthe. Ons bedrijf komt in aanmerking voor de publieksprijs Servicebedrijf van het jaar 2015. 
Bent u tevreden over Computerservice Assen? Stem dan op ons en maak kans op € 500.
(te besteden bij een deelnemer van ICT Waarborg.)

 

Belangrijk om te weten: bij het toekennen van deze prijs telt niet alleen de kwantiteit, maar ook de kwaliteit. Het aantal stemmen voor een bepaald bedrijf telt mee voor de helft. De andere helft wordt bepaald door het aantal sterren bij de beoordelingen van het bedrijf op internet.

Verleden jaar werden wij tweede bij deze verkiezing. Heel mooi natuurlijk, maar wij zijn ervan overtuigd dat wij de kwalificatie “beste” verdienen. Maar daarvoor hebben we uw hulp nodig

Vindt u ook dat Computerservice Assen deze prijs verdient? Klik dan hier.

U maakt kans op € 500 euro, te besteden bij een ICTWaarborg-deelnemer

kerst

Heeft u een kerstkaart ontvangen en wilt u gebruik maken van onze kerstactie?

Enkele voorwaarden:

De actie is geldig van 2 januari 2015 t/m 31 maart 2015. De afspraak moet dus voor 31 maart 2015 plaats vinden.

De actie geldt voor alle computers in uw huishouden of kantoor. Heeft u meer dan 1 computer? dan maakt u tevens al gebruik van het standaard tarief van € 39,00 per systeem.

U kunt een afspraak maken door te bellen met de afsprakenlijn (0592-710464) vermeldt daarbij dat u gebruik wil maken van de kerstactie en het aantal computers.

Heeft u nog aanvullende vragen? dan kunt u mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Heeft u geen kerstkaart ontvangen, maar heeft u wel gebruik gemaakt van de diensten van Computerservice Assen in 2014 of 2013? Helaas hebben wij van enkele klanten niet de adres gegevens.

Stuur in dat geval een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. en vermeldt uw naam, adres, postcode en woonplaats, wij controleren uw gegevens en indien deze juist zijn, kunt u gebruik maken van de actie.

 

 
Verzenden en bezorging
Afhalen
Afleveren in Assen
Retourrecht
Betaalwijzen
Garantie
 
Verzenden en bezorging
 
Bestelde producten worden verzonden per PostNL. Boven de € 100,00 wordt er gratis verzonden. Na verzending ontvangt u een Track en Trace code om uw bestelling te volgen.
 
Verzendkosten:
Tot € 100,00: € 6,95
Boven € 100,00: gratis
Rembourskosten: € 15,00
 
Bij bestellingen onder de € 100,00 worden € 6,95 verzendkosten in rekening gebracht.
 
Uw bestelling zal na bestellen zo spoedig mogelijk verzonden worden, indien een product op voorraad is, wordt uw bestelling doorgaans binnen 1 werkdag verzonden.
Voorraad indicatie:
groen: product is voorradig, afhalen en verzenden doorgaans binnen 1 werkdag
 
Levertijden:
De bezorgtijden zijn tussen 9:00 en 17:00. Er zal door de chauffeur altijd om een handtekening voor ontvangst worden gevraagd.
 
Niet thuis?
Mocht u onverhoopt niet thuis zijn dan zal de chauffeur een notitie achterlaten en in de regel de eerstvolgende werkdag opnieuw langskomen om de bestelling aan te bieden. Bent u de tweede keer weer niet thuis, dan zal het pakket bij het depot van het desbetreffende postorderbedrijf opgehaald moeten worden.
 
Afhalen:
U kunt uw bestelling ook afhalen. Dit kan na het ontvangen van het afhaalbericht. Indien u kiest voor afhalen, kunt u tevens contant of per PIN betalen.
 
Afleveren in Assen
Uw bestelling kan kosteloos afgeleverd worden in Assen. Dit kan in de postcode 940X. Indien u kiest voor afleveren kunt u tevens contant of per PIN betalen.
Afleveren kan op maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 20:00. en op zaterdag tussen 8:00 en 17:00 hierover wordt telefonisch of per e-mail een tijd afgesproken.
 
Retourrecht:
In het kader van de Wet Kopen op Afstand heeft de consument bij het doen van aankopen via Internet recht op een 'afkoelingsperiode'. Computerservice Assen hanteert een afkoelingsperiode van 14 kalenderdagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag de consument de koop ontbinden door een beroep te doen op het retourrecht. Nadat de koop ontbonden is heeft de consument 14 dagen de tijd het product op eigen kosten te retourneren.
 
Omdat verzending altijd voor rekening en risico van de verzender geschiedt, dient het pakket deugdelijk verpakt te zijn. Wanneer de teruggezonden goederen compleet, indien mogelijk in originele verpakking en onbeschadigd zijn, dan storten wij het door u betaalde aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op uw rekening.
 
Gevolgen van het toepassen van het retourrecht

Bij een juiste toepassing van het retourrecht zijn beide partijen gehouden de wederzijds verrichte prestaties terug te draaien. Kan de koper het ontvangen product niet, slechts gedeeltelijk of in verslechterde toestand terug leveren, dan zal hij de waardevermindering moeten compenseren. Dit geldt echter niet wanneer de waardevermindering uitsluitend terug te voeren is op het controleren van het ontvangen product, zoals dat bijvoorbeeld ook in een winkel mogelijk zou zijn geweest. De koper kan het risico van waardevermindering beperken indien hij de zaken niet in gebruik neemt en handelingen nalaat die de waarde van het product beïnvloeden. Assemblagekosten worden in het kader van de wet koop op afstand niet vergoed mede doordat deze dienst direct ingaat ten tijde van het sluiten van de koopovereenkomst en daardoor niet onder het retourrecht vallen.

 

De hier genoemde retourgarantie geldt in de omschreven hoedanigheid uitsluitend voor consumenten. Bedrijven kunnen voor vragen omtrent retourmogelijkheden contact opnemen.

 

Uitzonderingen:
Voor sommige producten geldt er geen herroepingsrecht voor u als consument en vallen onder de volgende uitzonderingen:
  • Verzegelde audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur (softwarepakketten), waarvan de verzegeling/ verpakking na levering is verbroken.
  • Inktcartridges en tonercassettes waarvan de verzegeling/verpakking is verbroken.
  • Artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om teruggezonden te worden, zoals in-ear headsets, tandenborstels, massage-, scheer-, of epileerapparaten, stijl- en krultangen waarvan de verzegeling/verpakking is verbroken.
  • Ingewisselde vouchers en tegoedbonnen.
 
Om een product retour te sturen kunt u inloggen op onze website, na inloggen gaat u op de knop RMA en klikt op op Aanmelden. vul de gegevens in, vult u bij de klachtomschrijving altijd uw IBAN nummer in, dit om het door u betaalde bedrag overgemaakt kan worden naar uw bankrekeningnummer. en klik op de knop Aanmelden. Na ontvangst van uw aanmelding ontvangt u een e-mail met daarbij een retournummer en het adres waar u het product na toe kan sturen. Na ontvangst van het product wordt het bedrag binnen 14 dagen overgemaakt op uw bankrekeningnummer.
Uiteraard kunt u het retourforumulier gebruiken dat u bij uw product heeft ontvangen.

 

U kunt het product op de volgende manieren retour sturen:

Een brievenbus. Als het pakket door een brievenbus past, dan kunt u het verzenden via brievenbuspost. U verzendt dan zonder Track & Trace code en u kunt de bestelling niet volgen.
 
PostNL afgiftepunt. U ontvangt daar een verzendbevestiging met Track & Trace code waarmee u de zending kunt volgen. Bewaar deze bevestiging.
Houdt u er wel rekening mee dat verzending op eigen risico is.
 
 
 
Betalingswijze
 
Rembours: Het totaalbedrag van uw bestelling betaalt u contant aan de bezorger bij aflevering. In sommige gevallen heeft de bezorger een mobiel PIN apparaat bij zich, maar vooralsnog beschikken de meeste bezorgers hier niet over. Wij raden u aan om het bedrag alvast in huis te hebben. Bestellen per rembours is slechts mogelijk tot een bedrag van € 2000,-
De rembourskosten zijn per levering € 12,50 dit komt boven op de verzendkosten per zending. De rembourskosten worden automatisch berekend in het totaalbedrag.
 
Vooruitbetaling: Overschrijven per bank.
Gelieve het exacte bedrag over maken, zoals het op de orderbevestiging vermeld staat. Als betalingskenmerk kunt u het ordernummer gebruiken, zoals vermeld in uw orderbevestiging.
Ontvanger: Computerservice Assen
Bank: Rabobank
IBAN: NL73 RABO 0378 4884 73
BIC: RABONL2U
 
Zodra wij uw betaling ontvangen hebben, nemen wij uw bestelling in behandeling. Houdt u er rekening mee dat een overschrijving in de regel ca. 2-3 werkdagen kan duren.
Let op: Wanneer binnen 8 werkdagen geen betaling is ontvangen, gaan wij ervan uit dat de betaling niet meer binnen zal komen en komt de order te vervallen.
 
IDEAL: Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en Computerservice Assen wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald. Verzending van uw bestelling volgt, nadat wij een betalingsbevestiging hebben ontvangen en alle artikelen uit voorraad leverbaar zijn.
 
PAYPAL: Na het plaatsen van uw bestelling, wordt u naar de website van PayPal doorgestuurd. Daar volgt na het klikken op de button “Betalen” de bestelling.
Let op: Om een betaling via PayPal uit te kunnen voeren, heeft u een PayPal account nodig.
U kunt zich hier aanmelden: www.paypal.nl/aanmelden. Verzending van uw bestelling volgt, nadat wij een betalingsbevestiging hebben ontvangen en alle artikelen uit voorraad leverbaar zijn. Betaling per PayPal is mogelijk tot een bedrag van € 2500, Voor het gebruik van deze betaalmethode vragen wij een bijdrage van € 1,95.
 
Op rekening: Klanten die eerder zaken gedaan hebben met Computerservice Assen kunnen, indien eerdere betalingen tijdig binnen zijn gekomen, op rekening betalen. U ontvangt in dit geval een factuur met een betalingstermijn van zeven dagen.
 
Contant/PIN: Bij afhalen of afleveren in Assen kunt u kiezen om contant te betalen. na ontvangst van uw betaling ontvangt u een betaalbewijs.
 
Garantie:
 
Garantie betekent dat u van de leverancier van een product mag verwachten dat deze gedurende de overeengekomen garantietermijn garant staat voor de kwaliteit en het juist functioneren van het geleverde product. Computerservice Assen garandeert dat de te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en vrij zijn van welke gebreken dan ook.
Na ontvangst van het product zal dit in de regel voor u worden vervangen of gerepareerd zodra het opgegeven defect door onze Technische Dienst is vastgesteld.
Het testen van garantiegevallen is binnen het kader van onze klantenservice kosteloos. We vragen echter uw begrip voor het feit dat wij voor niet-garantiegevallen de kosten voor het testen en eventuele retournering aan u doorberekenen.
Bij defecten na het verstrijken van de garantieperiode ondersteunt Computerservice Assen u desgewenst ook. Afwijkende garantiebepalingen van fabrikanten geven wij aan u door, zonder deze echter te kunnen garanderen.
Om de afhandeling van garantieclaims te versoepelen verzoeken wij u, vóór toezending van het defecte product, onze aanwijzingen met betrekking tot retournering door te lezen. Zo helpt u wellicht onnodige kosten te voorkomen en is een snelle afhandeling mogelijk.
 

Houdt u er rekening mee dat bij mechanische beschadigingen zoals breuk, scheuren, putten, deuken, krassen etc., welke na aankoop zijn ontstaan, uw recht op garantie vervalt. Let u daarom ook op onze aanwijzingen omtrent het onderwerp 'retournering' om beschadiging tijdens het transport te vermijden.

Voorbeelden waarbij de garantie vervalt:

  • Beschadigde onderdelen van harddisks en andere massa-opslag producten:
    Te lange of te dikke schroeven beschadigen bij het monteren de printplaat van harddisks. Afgezien van het feit dat bij zulke beschadigingen de garantie vervalt, kan het kortsluiting veroorzaken en ook schade aanrichten aan andere componenten in uw PC. Ook in dat geval vervalt elke aanspraak op garantie.
  • Mechanische beschadigingen van producten:
    Deuken of verbogen hoeken, in het bijzonder bij harddisks en andere massa-opslagproducten, wijzen op een niet juist gebruik van het product. Mechanisch beschadigde moederborden, processors, geheugenmodules, controllerkaarten etc. worden nimmer omgeruild. Garantie is in dergelijke gevallen uitgesloten.
  • Defecte componenten door een verkeerde energievoorziening:
    Rook- en kortsluitingssporen op componenten (moederbord, harddisk, geheugen etc.) duiden erop dat deze verkeerd aangesloten zijn. Ook in dit geval vervalt de garantie.
  • Beschadigde of verwijderde zegels:
    Op het product aangebrachte zegels, barcodes, waarschuwingen of andere stickers die verbroken of verwijderd zijn, leiden tot het vervallen van de garantie.

In ieder geval geldt: Bouw alleen zelf componenten in, als u zeker weet hoe u dit moet doen. Bij elk van de hierboven omschreven defecten vervalt onherroepelijk de garantie.

Fabrieksgarantie

Gedurende de garantieperiode, en soms ook daarna nog, bieden sommige fabrikanten services aan die u meer te bieden hebben dan de wettelijke garantie en welke onafhankelijk van de wettelijke garantie wordt geleverd. In het bijzonder bij hoogwaardige producten is dit steeds vaker het geval. Monitoren, printers en digitale camera´s zijn voorbeelden van producten waarvan steeds meer fabrikanten direct aan de eindgebruiker service verlenen. De voorwaarden voor de toegang tot deze service zijn vaak gunstiger dan die bij het verkrijgen van alleen de wettelijke garantie.

Let u erop:

In de regel is de fabrikant, of een speciaal voor deze producten door de fabrikant aangewezen servicebedrijf, uw aanspreekpartner voor deze service en niet de verkoper. De afhandeling van garantie verloopt in deze gevallen dan ook direct via de fabrikant of het servicebedrijf. Meer informatie over fabrieksgarantie vindt u in onze aanwijzingen voor directe service van fabrikanten. Door de afhandeling van de garantieclaim direct via de fabrikant te laten verlopen verkort u de tijd dat u uw product moet missen vaak aanzienlijk.

Enkele fabrikanten bieden een fabrieksgarantie die langer is dan de wettelijke garantieperiode. Indien gewenst kunnen wij de afhandeling van een beroep op de fabrieksgarantie van u overnemen. Mocht u van deze mogelijkheid gebruik willen maken, neem dan contact op met onze klantenservice.

 
 
 
 
 
Bij Computerservice Assen kunt u uiteraard terecht voor de aanschaf van een nieuwe computer, laptop, tablet of printer. Wij hebben een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Mocht er na aanschaf toch een probleem zijn, dan komt onze monteur bij u langs om het probleem op te lossen.
 
Nieuwe desktop systeem:
Tijdens een kosteloos adviesgesprek bij u thuis inventariseren wij uw wensen. Voor nieuwe computerssystemen werken bij het liefst samen met Real PC. Real PC is een van de enige computerfabrikanten die 3 jaar garantie geven.
De standaard systemen van Real PC zijn uit te breiden met extra geheugen, een SSD of een grotere harde schijf of een andere videokaart. Ook zijn de Real PC systemen nog te leveren met Windows 7 en Windows 8.1
 
Tevens heeft Computerservice Assen een stand en klaar aanbiedingssyteem staan. Wilt u alles op wens laten bouwen? ook dit is geen probleem voor Computerservice Assen.
 
Nieuwe laptop
 
Er staan veel verschillende merken en modellen te krijgen, Computerservice Assen kijkt altijd na de beste aanbieding voor de beste prijs. Om problemen na aanschaf te voorkomen, adviseert onze adviseur altijd een laptop met een garantie van 2 jaar.
 
Gebruikte systemen
 
Ook gebruikte systemen zijn verkrijgbaar bij Computerservice Assen. We hebben zowel laptops zowel computersystemen. Alle gebruikte systemen zijn uitgebreid getest en voorzien van een legale Windows 7.
 
Computerservice Assen is een officieel door Microsoft erkende Refurbisher, dit houdt in dat wij met toestemming van Microsoft hardware mogen voorzien van nieuwere, danwel vernieuwde, Microsoft software licenties.
 
Alle microsoft registered refurbishers ondergaan een strenge toetsing van Microsoft om dit predikaat te mogen dragen.
Alvorens deze erkenning toe te wijzen aan een organisatie ondergaat deze organisatie een onderzoek en wordt door Microsoft de garantie gegeven dat alle processen en protcollen, zoals door Microsoft opgedragen, worden nageleefd.
Daarnaast zal Microsoft de werkzaamheden controleren en monitoren door middel van verplichte rapportages door de erkende Registered Refurbisher.

Met een Microsoft Registered Refurbhiser als partner zit U altijd goed!