Nieuwe laptop kopen
- Als u de laptop bij ons afhaalt is de laptop klaar voor gebruik. wij hebben de software volledig geinstalleerd, alle updates staan er op en overtollige programma's zijn verwijderd.
- Mocht er tijdens de garantieperiode overhoopt toch een defect optreden, kunt u de laptop bij ons langs brengen. We zorgen voor een backup van uw systeem en sturen de laptop op naar de fabrikant. Als de laptop geretourneerd is, dan laten we dit direct weten.
- Voor een kleine meerprijs komt een monteur de laptop bij u installeren.
Offerte en snel plaatsen
Heeft u interesse in een goede nieuwe laptop, belt u ons dan gerust voor het maken van een afspraak. ComputerService Assen komt graag bij u thuis langs! We bespreken waar de nieuwe laptop aan moet voldoen, waar hij komt te staan en wat de extra mogelijkheden zijn. Wij maken vervolgens een geheel vrijblijvende offerte. Bij akkoord van de offerte kunnen we meestal binnen 1 week de nieuwe laptop plaatsen en aansluiten. Wij sluiten uw randapparatuur ook voor u aan en maken eventueel een intern netwerk voor u aan. Wij zorgen er voor dat, als wij weggaan, u alles weer kunt doen op de nieuwe laptop, van mailen, surfen tot uw documenten bewerken.
In de offerte staat e.e.a precies omschreven.
Koopt u, om wat voor reden ook, toch liever ergens anders een nieuwe laptop, maar ziet u op tegen het installeren ervan? Ook als u de laptop elders heeft gekocht, installeert ComputerService Assen de computer graag bij u thuis. Wij zetten de data over, sluiten de printer aan en stellen uw email in.
Nog niet zo heel lang geleden moesten er ingewikkelde en prijzige oplossingen bedacht worden als het nodig was om toegang te verschaffen tot bestanden via het internet. Tegenwoordig hebben we de cloud. Nog nooit is het benaderen en delen van bestanden zó eenvoudig geweest.
Risico’s
Juist doordat het delen van bestanden in de cloud zo eenvoudig is, brengt dit risico’s met zich mee.Het gemiddelde cloud-sharing programma maakt een map op de computer aan waarin alle bestanden zijn opgeslagen. In geval van diefstal van de computer is het kinderlijk eenvoudig om deze map te lezen en toegang te krijgen tot alle bestanden. Bij privégebruik misschien geen ramp, maar zakelijk gezien zeker wel.
Het kan handig zijn om anderen toegang te geven tot bestanden en mappen. Bij de meeste cloud-sharing programma’s is er weinig in te stellen qua rechten. Heeft de uitgenodigde gebruiker kwaad in de zin dan kan deze zonder problemen bestanden verwijderen. Een simpele synchronisatie is daarna voldoende om een heleboel bestanden te verwijderen, bij alle verbonden gebruikers.
Daarnaast komen er steeds meer berichten dat populaire programma’s bestanden van gebruikers scannen, identificeren en gegevens delen met derde partijen. Geen prettige gedachte.
Het antwoord: Nomadesk
Nomadesk heeft goed gekeken naar de concurrentie, de probleempunten vastgesteld en deze verbeterd. Het resultaat is een cloud-sharing dienst die (naast particulier gebruik) bij uitstek geschikt is voor zakelijke doeleinden. De belangrijkste kenmerken:
- Vaults: veilige, ongelimiteerde opslag
Een Vault is een (met AES-256 encryptie) beveiligd gebied op de harde schijf. Dit gebied bevat gegevens die via een beveiligde verbinding worden gesynchroniseerd met de NomaDesk servers. Alleen wanneer er op het Nomadesk account wordt ingelogd, wordt de vault ontgrendeld en gekoppeld aan een schijfletter voor eenvoudig gebruik. In geval van diefstal zijn de gegevens dus veilig. Er kan een ongelimiteerd aantal vaults worden aangemaakt en elke vault kan een ongelimiteerd aantal bestanden bevatten. Nomadesk kan met hetzelfde account op meerdere computers gebruikt worden. Per computer bepaal je welke vault(s) je wilt koppelen. Er geen opslag limiet. - Overal toegang
Overal waar een internetverbinding is, kan toegang tot de vaults verkregen worden. Er kan ingelogd worden op een website, er zijn programma’s voor PC en Mac en er zijn apps voor iPhone, iPad, Andoid, Windows Phone en BlackBerry. In het geval dat er geen internetverbinding aanwezig is, kan toch gebruik gemaakt worden van de bestanden in de vaults (op PC en Mac). Deze bevatten dan de gegevens tot de laatste synchronisatie. - Delen met controle over de data
Volledige vaults kunnen gedeeld worden (eventueel met alleen lezen toegang of andere specifieke rechten) met andere Nomadesk accounts. Mappen en bestanden kunnen gedeeld worden via een link, e-mail bericht of via een widget op eigen website (eventueel met uploadmogelijkheid). Bij elke vorm van delen zijn restricties in te stellen zoals verloopdatum, maximaal aantal downloads en een wachtwoord. Optioneel kan er een melding per e-mail worden verzonden wanneer een bestand/map gedownload is door de ontvanger. - Synchronisatie
Steeds als een bestand wordt aangepast, worden wijzigen naar de cloudserver verzonden. Doordat er gebruik gemaakt wordt van zogenaamde DeltaSync technologie hoeft niet steeds het volledige bestand te worden verzonden, alleen de gewijzigde delen. Wijzigingen van de afgelopen 30 dagen worden bijgehouden zodat het mogelijk is om eerdere versies van bestanden terug te halen of bestanden die verwijderd zijn terug te halen. - TheftGuard
In geval van diefstal van een apparaat dat toegang heeft tot de Vaults kan er gebruik gemaakt worden van de TheftGuard. De eerste keer dat het ontvreemde apparaat verbinding maakt met een Vault, worden alle bestanden op het apparaat vernietigd. - Privacy
De bestanden worden opgeslagen in een datacenter in Nederland. Nomadesk is een Belgisch bedrijf waardoor data Europa niet verlaat en de data niet opgevraagd kan worden door de Amerikaase overheid onder de noemer van de Patriot Act.
Aanschaf
Nomadesk accounts kunnen direct bij ons worden aangeschaft.
- Gratis proefperiode
Nieuwe Nomadesk gebruikers kunnen de dienst 14 dagen op proef proberen. Het proefabonnement wordt niet automatisch omgezet naar een betaald abonnement.
Indien gewenst kunnen wij het proefaccount voor u aanmaken, neem daarvoor contact met ons op en vermeld de naam en het e-mail adres dat u wilt gebruiken voor het proefabonnement. - Abonnement zonder automatische verlenging
In onze webshop kunnen Nomadesk accounts voor 1 jaar worden aangeschaft. Deze accounts worden niet automatisch verlengd. Wanneer u wilt verlengen dient voor het verlopen van het huidige abonnement een nieuw abonnement aangeschaft te worden via onze webshop. - Abonnement met automatische verlenging
Wilt u graag een abonnement aanschaffen dat wel automatisch verlengd wordt dan is dat ook mogelijk.
Meer informatie
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen of de website van Nomadesk bezoeken.
Als sponsor van Budget Support draagt ComputerService Assen ook nog op een andere manier bij aan het werk van deze instelling, namelijk door cliënten van Budget Support kosteloos te helpen bij problemen met de computer. Als er daarbij onderdelen nodig zijn, levert het bedrijf die tegen kostprijs. Computerservice Assen hoopt dat veel bedrijven dit voorbeeld zullen volgen.
Mocht u meer informatie wensen, dan kunt u altijd contact met mij opnemen.
Met vriendelijke groet,
Joris Hooimeijer
ComputerService Assen
Tel. 0592 – 710463
ComputerService Assen
Standaard APK:
|
ComputerService Assen
Uitgebreide APK
|
ComputerService Assen
Onderhoudscontract
Maandelijkste automatische controle:
|
ComputerService Assen
Onderhoudscontract
Maandelijkste automatische controle + Internet security: |
€ 39,00
per systeem
|
€ 69,00
per systeem
|
€ 5,95
per maand/per systeem
|
€ 9,95
per maand/per systeem
|
Controle van de hardwareonderdelen Opschonen en versnellen van uw systeem Verwijderen van onnodige programma’s Opsporen en verwijderen van virussen en malware. Verouderde software updaten
|
Stof verwijderen
Controle van de hardwareonderdelen Opschonen en versnellen van uw systeem Verwijderen van onnodige programma’s Verwijderen van fouten in het Windows of Mac OS Opsporen en verwijderen van virussen en malware. Hardwarefouten Verouderde software updaten Opstartprogamma’s in/uitschakelen Stuurprogramma’s bijwerken Internetinstellingen controleren Advies over aanschaf hardware/software |
Stof verwijderen (1 keer per jaar)
Controle van de hardwareonderdelen Opschonen en versnellen van uw systeem Verwijderen van onnodige programma’s Verwijderen van fouten in het Windows of Mac OS Opsporen en verwijderen van virussen en malware. Hardwarefouten Verouderde software updaten Opstartprogamma’s in/uitschakelen Stuurprogramma’s bijwerken Internetinstellingen controleren Advies over aanschaf hardware/software Voordeel van meer dan : €30,- per jaar |
Stof verwijderen(1 keer per jaar) Controle van de hardwareonderdelen Opschonen en versnellen van uw systeem Verwijderen van onnodige programma’s Verwijderen van fouten in het Windows of Mac OS Opsporen en verwijderen van virussen en malware. Hardwarefouten Verouderde software updaten Opstartprogamma’s in/uitschakelen Stuurprogramma’s bijwerken Internetinstellingen controleren Advies over aanschaf hardware/software Eset Internet security licentie t.w.v. €48,- per jaar Voordeel van meer dan : €36,- per jaar |
Computerreparatie Rolde: ComputerService Assen!
Heeft u problemen met uw laptop of computer en bent u op zoek naar computer reparatie in Rolde? Dan bent u bij Computerservice Assen aan het juiste adres! Wij lossen uw computerproblemen razendsnel en vakkundig voor uw op. Onze werkplaats en showroom zijn te vinden aan de Wiltonstraat 10 in Assen, slechts een klein stukje rijden vanaf Rolde! Mochten we uw computerproblemen niet telefonisch kunnen oplossen, dan komen we uiteraard bij u langs in Rolde, thuis of op kantoor. Bij Computerservice Assen wordt u meestal dezelfde dag nog geholpen!
Pc en laptop reparatie in Rolde
Mocht het nodig zijn dat we bij u thuis komen voor computer reparatie, dan kunnen we uw computerproblemen vaak ter plaatse oplossen. In sommige gevallen is de computer reparatie echter iets gecompliceerder en zijn er vervangende onderdelen nodig. In dat geval nemen we, uiteraard in overleg met u, uw pc of laptop mee naar onze werkplaats in Assen. Hier hebben wij een groot aantal computeronderdelen op voorraad. In de meeste gevallen is uw computer of laptop dan ook al binnen enkele dagen gerepareerd en weer klaar voor gebruik.
Altijd een prijsopgave voor uw computerreparatie in Rolde
De prijzen van computer of laptop reparaties variëren, waardoor het voor u lastig kan zijn om in te schatten wat de kosten voor u zullen bedragen. Wij begrijpen dat u wilt weten waar u aan toe bent, nog voordat uw apparaat gerepareerd wordt. Daarom geeft ComputerService Assen u altijd van tevoren een prijsopgave. Zo komt u achteraf niet voor verrassingen te staan. Wilt u meer weten over de tarieven van computerhulp in Rolde? Kijk dan op onze tarievenpagina.
Heeft uw laptop of pc een mankement en wilt u dat wij dit in Rolde komen repareren? Neem dan telefonisch contact met ons op. Wij proberen altijd eerst uw computerproblemen telefonisch te verhelpen. Lukt dit niet, dan komen wij natuurlijk bij u langs voor de reparatie!